HER GÜN SİLMEKTEN YORULDUM DİYEREK VİTRİNE KURAL LİSTESİ ASTI
Kent merkezinde faaliyet gösteren dükkanın vitrinine asılan “Lütfen cama dokunmayın” başlıklı notta, ilk olarak sürekli parmak izi olan camların temizlik isyanı dile getirildi. İşletme sahibinin eşi, dükkanın maskotu haline gelen kediyle ilgili yoldan geçenlerin sürekli cama vurarak sorduğu soruları mizahi bir dille şu şekilde sıraladı: “Her gün silmekten yoruldum”, “Evet, kedi var”, “Evet, canlı kedi”, “Dükkânda kilitli kalmadı, dükkânda yaşıyor.” Yazının devamında kedi severlere de bir mesaj gönderilerek, “Dükkan açıkken gelip sevebilirsiniz” denildi.

AÇILIŞ KOCAM UYANINCA KAPANIŞ KOCAMIN CANI SIKILINCA
Esprili notta sadece sevimli kediyle ilgili detaylar değil, dükkanın resmi çalışma saatleri de yer aldı. Eşinin dükkanı açma ve kapama alışkanlıklarını esprili bir dille afişe eden kadının, mesai saatleri kısmına “Açılış: Kocam uyanınca”, “Kapanış: Kocamın canı sıkılınca” ve “Genellikle öğleden sonra açarız” yazması esnaf komşularını ve müşterileri adeta kırdı geçirdi. Kentte günün en çok konuşulan konusu haline gelen vitrin yazısı, Afyonkarahisar sokaklarına neşeli anlar kattı.>>>İHA
