Görüşmede Afyonkarahisar’daki ulaştırma ve altyapı yatırımları, karayolları çalışmaları ve yüksek hızlı tren projeleri ele alındı. Milletvekilleri, Bakan Uraloğlu’na Afyonkarahisar’a gösterdiği ilgi ve desteklerinden dolayı teşekkür ederek, şehrin ulaşım altyapısının güçlendirilmesi için çalışmaların sürdürüleceğini ifade etti.
Milletvekili İbrahim Yurdunuseven, “Sayın Bakanımızla, ilimiz genelinde Bakanlığımız tarafından yürütülen çalışmaların yanı sıra karayolları yatırımları ve yüksek hızlı tren projelerine ilişkin verimli bir görüşme gerçekleştirdik. Afyonkarahisar’ımıza gösterdikleri yakın ilgi ve desteklerinden dolayı Sayın Bakanımıza teşekkür ediyor ediyorum” dedi.
Ali Özkaya, “Şehrimizin ulaşım ve altyapı alanındaki yatırım taleplerini ilettiğimiz Sayın Bakanımıza yakın ilgileri, destekleri ve Afyonkarahisar’ımıza gösterdikleri hassasiyet için teşekkür ediyoruz. Cumhurbaşkanımız Sn. Recep Tayyip Erdoğan’ın liderliğinde şehrimize yeni eserler ve hizmetler kazandırmak için çalışmalarımıza devam ediyoruz” ifadelerine yer verdi.
Milletvekili Hasan Arslan ise, “Oldukça verimli geçen görüşmemizde, ilimiz genelindeki ulaştırma ve altyapı yatırımlarını masaya yatırdık. Şehrimizin dört bir yanındaki eksikleri, ihtiyaçları ve hemşehrilerimizin taleplerini Sayın Bakanımıza doğrudan aktarma fırsatı bulduk. Her zaman olduğu gibi bizleri büyük bir samimiyetle dinleyen ve yakın ilgisini esirgemeyen Sayın Bakanımıza teşekkür ediyoruz. Afyonkarahisar’ımızın refahı ve kalkınması için Ankara’da el birliğiyle, durmaksızın çalışmaya devam ediyoruz. Her şey memleketimiz için! Projelerimiz şimdiden şehrimize hayırlı uğurlu olsun” dedi. >>>Emre TAŞPUNAR
