Bayram boyunca uygulanacak bu hizmetle, vatandaşların bayram ziyaretlerini daha rahat gerçekleştirmesi ve şehir içi ulaşımda yoğunluğun azaltılması hedefleniyor. Özellikle yaşlılar, öğrenciler ve dar gelirli vatandaşlar için önemli bir kolaylık sağlayacak uygulamanın, bayramın birlik ve beraberlik ruhuna da katkı sunması bekleniyor. Belediye yetkilileri, vatandaşların bayram süresince toplu taşıma araçlarını gönül rahatlığıyla kullanabileceklerini belirterek, tüm hemşehrilerin huzurlu ve mutlu bir bayram geçirmesi temennisinde bulundu. >>>Haber Merkezi
